רמלה - קרובה ללב שלך

,

הודעות לתושב

עידוד מענה טלפוני נגיף הקורונה

תושבים יקרים,

בריאותכם חשובה לנו!

בשל התפשטות נגיף הקורונה, להלן הודעת ראש העיר, מיכאל וידל: "בריאות הציבור קודמת לכל. אין צורך חלילה להיכנס לפאניקה, אך יש לקיים את הנחיות משרד הבריאות. כדי למנוע ככל שניתן הדבקה בנגיף בעיר, אני קורא לכם תושבים יקרים להגיע למשרדי העירייה, רק במקרי הצורך ובמקרים דחופים. אנו ממליצים לכם לעבור ולקבל את השירותים העירוניים באמצעות מענה טלפוני, או באמצעות שירותים דיגיטאליים.                                       
לידיעתכם, ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי באתר העירייה www.ramla.muni.il  בקלות וביעילות. לנוחיותכם, פעולות רבות ניתן לבצע באמצעות אפליקציית תיק-תק tiktakisrael. ."  


להלן שעות המענה הטלפוני המעודכנות:
מחלקת הכנסות - ארנונה:
לבירורים ותשלומי ארנונה ניתן לפנות למוקד הטלפוני במס' 08-9771755 בימים א' - ה' 08:00-20:00, או בפקס שמספרו 08-9771757.

מינהל הנדסה:

מענה טלפוני בכל המחלקות בימים א', ב', ד' בין השעות 09:00 - 12:00
ביום ג' בין השעות 16:00-17:30
08-9771681
08-9771591
08-9771563

מחלקת פיקוח ושיטור עירוני:

שעות מענה טלפוני ימים א, ב, ד, ה
בין השעות 11:00-13:00, ימי ג 14:00-16:00
08-9771474
08-9771478
ערעור מגישים באמצעות אתר מטרופארק. מטרופארק עיריית רמלה, חניה/פיקוח. תשלום/ערעור (עיריית רמלה שירותים בקליק (.

אגף החינוך והנוער:

ימים א, ב, ד, ה 08:00- 13:00. ימי א' גם 16:00-18:00 - מענה טלפוני 089771501.

מחלקת גני ילדים - 089771529/525/530/538/528.

לניצינים - 089771514.

מחלקת בתי ספר - 089771516/423/442/441.

שירות וטרינרי:

 מענה טלפוני ימי א'-ה' 9:00-14:00
תשלום עבור רישיון להחזקת כלב, העברת בעלות על כלב, ערעור על קנס ובקשה להשפט ניתן לבצע באמצעות אפליקציית תיק תק. מוקד עירוני 108 לרשותכם 24/7.

 

מוקד עירוני 108 לרשותכם 24/7
כמו כן ניתן לפנות לקבלת מידע נוסף באתר משרד הבריאות בכתובת >>> https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/

 

חזרה
Facebook